مجموعه داستان های زاک پسر کهکشان با موضوع علمی-تخیلی و با تصویرگری زیبا و همپای داستان، مناسب با ذوق و سلیقه ی مخاطب کودک و نوجوان می باشد و آن ها را در دنیایی متفاوت با دنیای حاضر فرو میبرد. در کتاب پیش رو زاک بخاطر مسائلی دیر به مدرسه می رسد، همین که وارد کلاس میشود یک هیولای پنج چشمِ ارغوانی با لکه های سبز را می بیند که سرجای او نشسته است و کسی جز زاک از او نمی ترسد؛ ماجرای زاک و هیولا چه خواهد شد و اصلا هیولا اینجا چکار می کند؟
قسمتی از کتاب : زاک و دریک به سمت اتوبوس فضایی مدرسه رفتند که آن ها را از کلاس درسشان به ناهارخوری مدرسه می رساند. وقتی به ناهارخوری رسیدند، با هم پشت یک میز نشستند تا ناهارشان را بخورند. اما قبل از آن که زاک بتواند اولین گازش را به ساندویچ کره ی بادام نبولنیش بزند، نگاهش به هیولا افتاد که کمی آن طرف تر از آن ها پشت میزی نشسته بود!
هیولا ساندویچی را بیرون کشید. کرم های زرد زشتی میان تکه های آبی رنگ نان ساندویچ پیچ و تاب می خوردند. هیولا گاز بزرگی به ساندویچ کرمش زد.
زاک با خودش فکر کرد: اَه! خیلی چندش آور است!
کلمات کلیدی : گروه سنی ج | شیدا رنجبر | زک کهشانی 4 | خرید اینترنتی کتاب | ری اورایان | کتاب های مجموعه ای| کتاب برای نو آموز | خرید اینترنتی کتاب | گروه سنی 7 تا 10 سال | داستان های علمی و تخیلی | زک کهکشانی| انتشارات پرتقال
به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری مهر، بنابر اظهار حاجی بابایی معاون مدارس خارج از کشور مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور برنامه زمانبندی سنجش و ارزیابی حضوری آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور اعلام شد.
بر این اساس و در راستای اجرایی کردن مراحل و تقویم اجرائی شیوهنامه ضوابط ثبتنام، انتخاب و اعزام نیروی انسانی مورد نیاز مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مورخ 15 فروردین 97 و با توجه به اعلام اسامی پذیرفتهشدگان مرحله اول آزمون( مرحله کتبی)، بدینوسیله برنامه و جدول حضور پذیرفتهشدگان جهت مرحله دوم آزمون( سنجش و ارزیابی حضوری) در آدرس http://www.medu.ir قابل مشاهده است
به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، «مجید طهرانیان» در نشست با موسسان مدارس غیردولتی و روسای ادارات آموزش و پرورش یزد، اظهار کرد: نظام آموزش و پرورش از مسیر تئوری محور بودن باید به سمت مهارت محوری سوق پیدا کند؛ اگر قرار باشد نسل آینده نتیجه خوبی بگیرند این امر از طریق مهارت محوری محقق میشود
در نشست با موسسان مدارس غیردولتی و روسای ادارات آموزش و پرورش یزد، اظهار کرد: نظام آموزش و پرورش از مسیر تئوری محور بودن باید به سمت مهارت محوری سوق پیدا کند؛ اگر قرار باشد نسل آینده نتیجه خوبی بگیرند این امر از طریق مهارت محوری محقق می شود.وی یکی از ارکان سند آموزش و پرورش را آموزش مهارت در مدارس دانست و افزود: مدارس غیر دولتی باید در «مهارت آموزی» پیشتاز باشند.
مدیرکل آموزش مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش همچنین از برگزاری جشنواره تجربیات برتر در مدارس غیر دولتی خبر داد.
طهرانیان تصریح کرد: شهریه مدارس غیردولتی در کشور برای سال تحصیلی 97-98 در تمام مقاطع به طور متوسط بین 13 تا 15 درصد افزایش یافته است.
این مقام مسئول ادامه داد: درصد افزایش میانگین شهریه های در دوره های مختلف تحصیلی متفاوت است.
وی میزان افزایش شهریه در پیش دبستانی را حداکثر 22.4 و حداقل 14.4 بیان و اظهار کرد: همچنین این میزان در دوره ابتدایی حداکثر 22.4 و حداقل 15.4 ، متوسطه اول حداکثر 23 و حداقل 12.3 و متوسطه دوم حداکثر 20.6 و حداقل 11.1 است .
مدیرکل آموزش مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه استان یزد در زمینه میزان افزایش شهریه در پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم در کشور به ترتیب 6، 12، 6 و 2 اعلام کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد هم در این نشست گفت: مدارس غیر دولتی به عنوان بازوان کمکی در کنار مدارس دولتی، نقش اساسی در پیشبرد اهداف کلان تعلیم و تربیت دارند.
عباسعلی دانافر اظهار کرد: ظلم است نگاه به مدارس غیر دولتی نگاه اقتصادی و سودجویانه باشد زیرا اگر این نگاه بود موسسان این مراکز در حوزه تعلیم و تربیت وارد نمیشدند.
وی افزود: هدف سند تحول بنیادین تبدیل آموزش و پرورش از یک نظام آموزشی صرف به یک نهاد برای تربیت اجتماعی دانشآموزان است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس این سند تربیت دینی و اخلاقی- تربیت سیاسی و اجتماعی- تربیت زیستی و بدنی- تربیت هنری و زیبا شناختی- تربیت اقتصادی و حرفه ای- تربیت علمی و فناوری ساحت هایی هستند که تعلیم و تربیت دانش آموزان بر اساس آنها صورت خواهد گرفت .
منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری ایسنا
داستان «گروفالو و موش ناقلا» ماجرایی آموزنده است دربارهی عاقبت ترسهایی که از روی نداشتن دانش است. این کتاب بر اساس یک افسانهی معروف چینی بازنویسی شده و با تصاویری جذاب و گیرا کامل شده است. ماجرای موش ناقلا و هیولایی به نام گروفالو بر اهمیت هوش و ذکاوت و غلبهی آن بر قدرت جسمانی و زور بازو تاکید دارد. درواقع این داستان در ادامه ی کتاب ((گروفالو و موش ناقلا)) امده است .
داستان اینگونه شروع شد که گروفالوی پدر به بچه گروفالو گفت که هیچوقت نباید پا توی جنگل تودرتو بگذارد؛ اما یک شب بچه گروفالو هشدار پدرش را نشنیده میگیرد وازغار بیرون میآید و وارد جنگل میشود؛ آخر او فکر میکند که موش بد و گندهای که پدر گفته، اصلاً وجود ندارد... . او در راه نشانههای موش بدجنس را پیدا میکند... . حالا چگونه باید به غار بازگردد... .
کلمات کلیدی : جولیا دانلدسون | شبنم حیدری پور | گروفالو و موش ناقلا | داستان اموزنده | موش ناقلا | فروشگاه اینترنتی کتابم کو | انتشارات پرتقال | بچه گروفالو و موش ناقلا | گروه سنی 4 تا 7 سال
منبع دریافت این مطلب : فروشگاه اینترنتی کتابم کو
استن آخرین پشمکی را که به انگشتنش چسبیده بود لیسید.
رز کولی گفت: «بهت میگم کی مشکلاتت تمام میشن.»
استن گفت: «از کجا میدونی من مشکل دارم؟»
ـاز چشمات فهمیدم. اسمت چیه، مرد جوان؟
استن گفت: «استن!»
ـیه سکه بده استن!
بعد صدایش را آورد پایین و ادامه داد: «شجاع باش و بیا تو!»
استن از پلهی کاروان که بالا میرفت، برقی طلایی به چشمش خورد. برق ماهیهای طلایی بود. همه در یک ردیف از قلاب آویزان بودند. سیزدهتا ماهی طلایی ریزهمیزه. هرکدام توی یک کیسهی پلاستیک کوچولو زیر نور آفتاب شنا میکردند...
کلمات کلیدی: نشر هوپا | کتابم کو | فروشگاه کتابم کو |خرید آنلاین کتاب | کتاب کودک و نوجوان | کتاب نوجوان| انتشارات کودک و نوجوان | فروش آنلاین کتاب | کتاب مناسب
منبع دریافت این مطلب : فروشگاه اینترنتی کتابم کو