تاریخ و محل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور اعلام شد

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، تاریخ و محل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 97-96 را اعلام کرد.

برای مشاهده ادامه متن کلیک کنید

4 پیشنهاد برای تعدیل معضل کنکور سراسری

کارگروه آموزشی سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در گزارشی که رونوشت آن به وزاری علوم، آموزش و پرورش و همچنین رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ارسال شده است با اشاره به مسائل متعدد مطرح شده در زمینه حذف کنکور و تبعات پیش بینی نشده آن، تاکید کرده ضمن جلوگیری از سواستفاده های عده ای، نسبت به اصلاح روش جاری و جایگزینی شیوه های جدید به نحو مطلوب اقدام گردد.

برای مشاهده ادامه متن کلیک کنید

چه زمانی کودک نوپای شما شروع به آزمایش محدودیت هایش می کند؟

فرزند شما به شدت خواهان اظهار استقلال خویش است. و شما در حالیکه او را تحت کنترل دارید می توانید این اجازه را به او بدهید که استقلالش را نشان دهد.

برای مشاهده ادامه متن کلیک کنید

سهم «سوابق تحصیلی» در کنکور سراسری 97 چقدر است؟

به گزارش تیزلند،به نقل از خبرگزاری ایسنا، ثبت نام کنکور سراسری سال آتی از امروز (اول بهمن ماه) آغاز می شود ودانش آموزان دوره پیش دانشگاهی خودشان را برای شرکت در کنکور سراسری سال 97 آماده می کنند. در این میان میزان و نحوه احتساب سوابق تحصیلی امتحانات نهایی دانش آموزان از جمله مباحث مهمی است که می تواند سرنوشت ساز باشد، هرچند این سهم در چند سال اخیر رشد محسوسی در راستای حذف تدریجی کنکور نداشته و تغییری نکرده است.

برای مشاهده ادامه متن کلیک کنید