مدارس شنبه «تعطیل» نیست

مدارس شنبه «تعطیل» نیست

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، نجات بهرامی معاون رسانه‌ای مرکز اطلاعات و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت که مدارس کشور روز شنبه 27 آبان ماه دایر هستند.

برای مشاهده کامل خبر اینجا http://tizland.ir/show/?id=4600 کلیک کنید

خدمات سرزمین تیزهوش ها برای مدارس

خدمات سرزمین تیزهوش ها برای مدارس

یکی از بخش های پربازدید سرزمین تیزهوش ها بخش مدارس و صفحات مربوط به هر مدرسه می باشد که اطلاعاتی پیرامون ویژگی های آنها در اختیار مخاطبان قرار می دهد. در ادامه خدمات دیگر سرزمین تیزهوش ها برای مدارس محترم معرفی می شود. 

برای اطلاعات بیشتر اینجا http://tizland.ir/show/?id=4599 کلیک کنید

تحصیل جهشی 4700 دانش آموز در سال جاری

تحصیل جهشی 4700 دانش آموز در سال جاری

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، مجید قدمی،رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی آمار جهش تحصیلی دانش آموزان در سال جاری را اعلام کرد و گفت: 9000 دانش آموز درخواست جهش تحصیلی ارائه کرده بودند که از این میزان با درخواست 4700 دانش آموز موافقت شد. 

برای اطلاعات بیشتر اینجا http://tizland.ir/show/?id=4598 کلیک کنید


برگزاری آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در دی ماه

برگزاری آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در دی ماه

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در نخستین نشست خبری خود که در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه آزمون استخدامی این وزارتخانه دی ماه برگزار می شود، گفت: سالانه 26 هزار نیروی آموزش و پرورش در مرخصی زایمان هستند، 11 هزار نیرو در ماموریت بوده و 42 هزار نفر در تربیت معلم، دانشجو هستند. 

برای اطلاعات بیشتر اینجا http://tizland.ir/show/?id=4597 کلیک کنید

کمک به بچه ها برای اتلاف وقت کمتر

کمک به بچه ها برای اتلاف وقت کمتر

از شنیدن جمله ی "بعدا انجامش میدم" خسته شدید؟ وقتی بچه ها بزرگتر می شوند و شروع به پذیرش مسئولیت می کنند و قدرت و کنترل بیشتری روی زمان خودشان دارند اغلب به تعویق انداختن کارها تبدیل به یک مشکل می شود.

برای مشاهده متن کامل اینجا http://tizland.ir/show/?id=4596 کلیک کنید و

از اینجا http://tizland.ir/users/register/? عضو سایت شوید