کنگره قرآنی سمپاد دانش‌ آموزان غرب کشور در ارومیه برگزار می شود

کنگره قرآنی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان غرب کشور در بخش دختران به میزبانی شهر شهید پرور ارومیه برگزار می شود.  دوشنبه 30 تیر 1393 

"جلال پور میرزارئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا اظهار داشت: بیست و دومین کنگره قرآنی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان غرب کشور در بخش دختران به میزبانی شهر شهید پرور ارومیه برگزار می شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی افزود: در این کنگره حدود 170 دانش آموز طی 2 روز به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه دانش آموزان حاضر در این کنگره در 4 رشته به رقابت می پردازند خاطر نشان ساخت: این رشته ها شامل حفظ قرآن، حفظ ویژه قرآن، قرائت قرآن و معارف قرآن می باشد.

پور میرزا در ادامه با بیان اینکه این مسابقات در نیمه نخست شهریور برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: دانش آموزان منتخب استان های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، ایلام، کهکیلویه و بویر احمد در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آینده اسلام در دست برجستگان موضوعات قرآنی است، یادآور شد: بهترین عاملان معارف اسلامی کسانی هستند که قرآن را می‌ آموزند و به آن عمل می‌ کنند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در پایان گفت: دانش آموزان منتخب این کنگره منطقه ای در کنگره کشوری حاضر خواهند بود.

 

کلمات کلیدی: سمپاد | آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

منبع : خبرگزاری پانا