استفاده از مربیان پیش دبستانی در ابتدایی


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کمبود معلم در مدارس نداریم، گفت: از مربیان پیش دبستانی به عنوان نیروی حق التدریس در ابتدایی استفاده کردیم. 

 به گزارش تیزلند، به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس ،محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش پاسخ به این پرسش که «آیا کمبود نیروی انسانی در مدارس داریم؟»، اظهار داشت: بر اساس گزارشاتی که از استانها دریافت کرده‌ایم مشکل خاصی نداریم و کلاس‌ها معلم دارند؛ در برخی مدارس هم از معلمان دوره متوسطه در ابتدایی استفاده کردیم.

دیمه‌ور افزود: با توجه به مصوبه مجلس که حق التدریس‌ها به کار گرفته شوند، مقداری از مشکل کمبود نیروی انسانی را انها مرتفع کردند و مقداری هم ساماندهی کلاس‌های درس بوده است؛ به عنوان نمونه در جاهایی که کلاس 15 نفره داشتیم آنها را تلفیق کردیم تا به یک اندازه مشخص برسد و مجموعاً گزارش خاصی در خصوص کمبود نیرو نداریم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه از مربیان پیش دبستانی برای جبران کمبود نیروی انسانی استفاده کردیم، خاطرنشان کرد: از نیروهای پیش دبستانی به عنوان حق التدریس در مدارس به کار گرفته‌ایم.

 

 

منبع : خبرگزاری فارس