کلاس آنلاین مهمترین نکات انتخاب مدرسه در دوره ابتدایی - ویژه والدین

انتخاب مدرسه در سال‌های اولیه تحصیل، یکی از حساس‌ترین انتخاب های زندگی هر فرد است.

مدرسه فضاییست که فرزند ما زمان زیادی را در آن سپری می‌کند و با توجه به تاثیرپذیری زیاد او از محیط و همسالان، حساسیت موضوع بیشتر می‌شود.

همچنین شیوه مدرسه در امر مهم آموزش و پرورش و نحوه برخورد اولیای مدرسه، در میزان علاقمندی دانش‌آموز به تحصیل، تاثیر زیادی دارد.

لذا میزان آگاهی والدین در انتخاب یک مدرسه و توجه به نکات مهم ضروری است.

با توجه به استقبال والدین از کلاس آنلاین ناگفته های انتخاب مدرسه، این بار سرزمین تیزهوش‌ها کلاس آنلاینی با عنوان مهمترین نکات انتخاب مدرسه در دوره ابتدایی برای والدین عزیز برگزار خواهد کرد.

در این کلاس که به صورت آنلاین و با همکاری جناب آقای علی معصومی، مدیر منتخب منطقه 4 برگزار می شود، به نگرانی های والدین برای انتخاب مدرسه پرداخته و نکات مهمی را ارائه می‌کند.

با شرکت در این کلاس آنلاین شما می توانید علاوه بر استفاده از نکاتی که در کلاس ارائه می‌شود، سوال هایتان را به طور مستقیم از جناب آقای علی معصومی بپرسید.

این کلاس کاملا رایگان است و شما می‌توانید از هر شهری که هستید، فقط با داشتن اینترنت و لپ تاپ یا موبایل در کلاس شرکت کنید. روز چهارشنبه 1 خرداد 98 ساعت 17:45 لینک ورود به کلاس برای شما به شماره همراهی که ثبت نام کرده اید، ارسال می شود.

برای ثبت نام کلیک کنید