چگونه معلم هنرستان شویم؟

چگونه معلم هنرستان شویم 

در این مقاله میتوانید  از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در سال 99 مطلع شوید و با توجه به زمان مقرر شده در تکمیل ظرفیت دانشگاه ها شرکت …

برای اینکه وارد دانشگاه تربیت معلم شویم باید پس از شرکت در کنکور، دانشگاههای تربیت معلم، همچون دانشگاه فرهنگیان یا دانشگاه شهید رجایی را انتخاب کنیم.

صدای مشاوران با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در همین راستا شما قادر به به ارتباط با مشاوران ما خواهید بود.

چگونه معلم شویم؟ شرایط عمومی و شرایط اختصاصی معلم شدن چیست؟ سالانه چند هزار نفر استخدام آموزش و پرورش می شوند؟

وزارت آموزش و پرورش، بزرگ ترین وزارت خانه ایران است  و بیش از یک میلیون کارمند و معلم زحمتکش دارد که به بیش از ۱۰ میلیون دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سراسر کشور خدمت میکنند. درصد قابل توجهی از کارکنان دولت را کارمندان وزارت آموزش و پرورش تشکیل داده و از جهاتی، مهم ترین وزارتخانه ایران به شمار می رود که کار تربیت انسان ها تا سن ۱۸ سالگی بر عهده آن نهاده شده است.

برای کسانی که عشق دبیری و معلم شدن را دارند، شرایط عمومی و اختصاصی وضع کرده است که اطلاع از آن برای علاقمندان اهمیت دارد. اگر قصد دارید در سال جدید یا سال های بعد به کسوت شریف و مهم معلمی وارد شوید، توصیه میکنیم ضمن مطالعه این گفتار سرویس دانستنی های روزیاتو، جدید ترین اطلاعات را از سایت وزارت آموزش و پرورش اخذ کنید.

برای معلم شدن از طریق آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی، به سایت سازمان سنجش  (sanjesh.org) مراجعه کرده و در زمان مقرر ثبت نام کنید.چگونه معلم هنرستان شویم. بهترین هنرستان

با ما همراه باشید و نظرات خود را درباره تجربه معلم شدن و استخدام در آموزش و پرورش با ما به اشتراک بگذارید.

سایت وزارت اموزش و پرورش: http://www.medu.ir

شرایط عمومی استخدام در وزارت آموزش و پرورش

سایت دانشگاه فرهنگیان شرایط جدید معلم شدن را در اختیار علاقمندان قرار می دهد:‌http://te.cfu.ac.ir

شرایط اختصاصی استخدام در وزارت آموزش و پرورش

شرایط اختصاصی برای معلم شدن، در زیر آمده است که مهم ترین آن، گذراندن موفق دوره یکساله مهارت آموزی است.

این دوره شامل مجموعه ای از دروس تربیتی، تخصصی و کارورزی (نظری، مهارتی) است که برای دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و حوزوی پذیرفته شده در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش برابر آیین نامه خاص خود اجرا میشود.

یک منطقه آموز شی است که حسب نیاز آموزش و پرورش جهت استخدام و ا شتغال پذیرفته شدگان نهایی، در این آگهی مشخص شده است.

سهمیه های استخدامی استانهای ایلام، آذربایجان غربی، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهار محال بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و کرمان به نیروهای بومی هر یک از استان های مورد نظر اختصاص دارد. در این استان ها در صورت کسب حد نصاب داوطلبان، افراد بومی شهرستان با ضریب ۴/۱ و داوطلبان سایر شهرهای استان با ضریب ۲/۱ در هر یک از آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی، محاسبه خواهد شد.

شرایط و ضوابط دوره یکساله مهارت آموزی. بهترین هنرستان تهران

 شرایط پزشکی علاقمندان به استخدام در وزارت آموزش و پروش

برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش میبایست شرایط پزشکی و جسمانی خاصی داشته باشید که برای مدت ها مورد بحث و جدل رسانه ها و مجلس بود. اطلاعات جدید را از وزارت خانه بگیرید.

نداشتن دید کمتر از ۱۰/۱۰ در یک چشم، پس از اصالح با عینک و نداشتن دید کمتر از ۱۰ + ۱۰/۱۶ در دو چشم، پس از اصلاح با عینک و فقدان هر نوع نقص میدان بینایی در یک یا هر دو چشم و فقدان دوربینی غیرقابل درمان و نیستاگموس شدید هر دو چشم و فقدان ضایعات وسیع، شدید و غیرقابل درمان در هر دو قرنیه. برای ر شته های آموزش ابتدایی و رشته های هنر و رشته هایی که شناخت رنگ و طیف نوری در آنها ضروری است، استخدام ممنوع است و در بقیه رشته ها منعی ندارد.

بیماریهای که براساس تشخیص پزشک مانع انجام وظیفه حرفه ای باشد منع استخدامی دارد. هم چنین کمی شنوایی داوطلب نباید بیش از ۴۰ دسی بل باشد. داوطلب باید صدای نجوا را از فاصله ۶ متری به خوبی بشنود.

تذکرات مهم برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش بهترین هنرستان های  تهران

برای معلم شدن ۲ راه دارید. یا از طریق کنکور سراسری رشته های دانشگاه تربیت معلم یا دانشگاه شهید رجایی را انتخاب کنید و پس از ۴ سال، استخدام آموزش و پرورش شوید یا از طریق آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور که سالانه یک بار در نیمه دوم سال برگزار می شود، شرکت کنید و کد رشته شغل های وزارت آموزش و پرورش در ۳۱ استان کشور را انتخاب کنید. مدرک تحصیلی شما باید با کد رشته شغلی مورد نظر، هم خوانی داشته باشد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام خسته نباشید…ببخشید ی سوال داشتم من ۱۹ سالمه و اینکه میخام در رشته زبان انگلیسی شروع ب فعالیت کنم ب این رشته علاقه دارم و امسال میخام مدرک ایلتسم رو بگیرم اما میخام دانشگاه برم ولی چون ازدواج کردم امکانش نیست شهر دیگه برم میخام دانشگاه پیام نور برم ولی از هر کی پرسیدم میگن دانشگاه پیام نور خوب نیس سطح دولتی بالاتره وقتی ام بخای استخدام شی اگه مدارس دولتی باشه باید دانشگاه تربیت معلم رفته باشی ولی واسه غیر انتفاعی میشه مدرک پیام نور باشه بعضی ها میگن فر۳ی نداره مدرک کدوم دانشگاه باشه ازمون استخدامی میدی شاید پذیرفته شی ک اونم اولویت با خانواده شهدا و …میشه راهنماییم کنید من میخام هم وقت بزارم هم هزینه کنم بالاخره چهار سال باید تحصیل کنم تا لیسانس بگیرم لطفا راهنماییم کنید ک اگه شرایط واسه استخدام شدن در مدارس از طریق دانشگاه دولتی بهتره من واسه کنکور بخونم اما شنیدم ک میگن میشه یکی دو ترم در پیام نور خوند بعد کنکور داد و اون دروس خونده شده رو تطبیق داد…ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی سردرگم..درضمن متاهلم هستم…ولی زبانم خوب و قویه…????

باسلام من بامدرک دیپلم کامپیوتر میتوانم معلم ابتدایی شوم؟ شرایطش چیه؟ هنرستان های تهران

سلام وقت بخیر

آیا بعداز قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گذراندن دوران ۱ساله‌.برای تدریس ۵ سال به مناطق محروم اعزام میکنن یا حق انتخاب دیگری هست؟!

بستگی به کد شغل محل انتخابی شما دارد

باسلام من بامدرک دیپلم کامپیوتر میتوانم معلم ابتدایی شوم؟ شرایطش چیه؟

سلام تونستین معلم بشین شرایطش چیه

سلام ، سوالم اینه که بعد از ورود به دانشگاه فرهنگیان و گذراندن دوره ۴ ساله معلمی بدون داشتن کارت پایان خدمت هم استخدام آموزش و پروش در میایم یا بعد از دوره ۴ ساله باید بری سربازی و بعد استخدام میشی؟

بله. نیازی به کارت پایان خدمت نیست.احتمالا دوران خدمت در آموزش و پرورش، سرباز معلم خواهید بود.

سلام؛من مدرک کارشناسی مترجمی زبان دارم ؛میتونم تو آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کنم؟؟

کسی که دانشجوی دانشگاه تربیت معلم یا همون فرهنگیان میشه از سربازی معاف هست. بهترین هنرستان دخترانه

یعنی حتما باید دوره خدمت سربازی گذرونده بشه و نمیشه بدون کارت پایان خدمت بعد از دوره دانشگاه فرهنگیان معلم شد؟

خیر.مگر قبولی در کنکور سراسری در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که شرایط سنی داره

من ۱۵ سالمه از همون اول عاشق معلمی بودم یعنی می شه منم به ارزوم برسم؟؟؟

سلام ازرشته حسابداری دانشگاه هم می شوددبیرشد؟

بله

چگونه معلم هنرستان شویم

چه جوری معلم میشن شرابطش چیه

۲ راه داری: شرکت در کنکور سراسری و دیگری آزمون مشترگ فراگیر دستگاه های اجرایی

سلام وقتتون بخیر

من کارشناسی ناپیوسته حسابداریم ترم دو

چجوری میتونم برای دبیری تو آزمونش شرکت کنم؟

ممنون میشم جوابتونو برام جیمیل کنید بهترین هنرستان پسرانه

سلام من کارشناسی ناپیوسته گرافیک هستم چطوری میتونم برای دبیری توی آزمونش شرکت کنم و اینکه زمان ثبت نامش کی هست اگه میشه جوابو برای من ایمیل کنید

سلام خسته نباشید من عاشق معلم شدن هستم ۱۵ سالمه ولی خیلی دوست دارم معلم بشم نیاز به یه مشاور خوب دارم کسی میتونه کمکم کنه

سلام من مدرک دیپلم کامپیوتر دارم میتوانم با مدرک دیپلم معلم بشوم؟ شرایطش چگونه هست؟

سلام .ببخشید بنده یک سوال داشتم.

من ترم ۶ زبان فرانسه از یکی از دانشگاه های دولتی هستم و بسیار علاقه دارم که بعد از اتمام تحصیلات در اموزش و پرورش استخدام شوم .متاسفانه رشته زبان فرانسه در استخدامی های اموزش و پرورش نیست.

آیا راهی هست که وارد آموزش و پرورش شد؟

ایا معدل تاثیری داره؟چون من تا این ترم معدل الف هستم و زبان انگلیسی هم در سطح advance هستم.

ممنون از پاسخ‌گویی شما

سلام.خیر. فقط رشته های زبان انگلیسی. دبیری زبان. اموزش زبان. مترجمی. زبان و ادبیات انگلیسی

سلام من ترم آخر رشته مهندسی برق از دانشگاه دولتی هستم اما خیلی به تدریس درس ریاضی علاقه دارم میخواستم بدونم که باید چیکار کنم ؟میشه لطفا منو راهنمایی کنید ؟

سلام خسته نباشد. من فوق دیپلم برق و لیسانس مدیریت تلفیقی دارم وبه تدریس مهارت اموزی علاقه زیادی دارم باید چیکار کنم از کجا شروع کنم

سلام خسته نباشید من عاشق معلم شدن هستم ۱۵ سالمه ولی خیلی دوست دارم معلم بشم نیاز به یه مشاور خوب دارم کسی میتونه کمکم کنه

سلام.مدرک تربیت معلم قران دارم .میشه با این مدرک معلم ابتدایی بشم.لطفا راهنماییم کنید.ممنون

سلام من مدرک کاردانی طراحی دوخت دارم و درحال تحصیل مدرک کارشناسی هستم مدرک دیپلم هنرستان همین رشته رو هم دارم میتونم باهمین مدرک کاردانی دبیر رشته خودم بشم؟؟

کسی نیست جواب بده؟

جزییات جدید از استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۹ بزودی منتشر میکنیم

سلام خسته نباشید من ۱۵ سالمه من به دبیری علاقه مندم خواستم بپرسم رشته تجربی برای دبیری بهتر و راحت تره یا ریاضی ؟کدومشون مناسب تره؟

سلام بامدرک لیسانس عمران میشه معلم شد

من ادبیات خواندم می‌توانم برای معلیمی ثبت نام کنم؟

بله

من ادبیات خواندم می‌توانم برای معلیمی ثبت نام کنم؟

میشه اول در دانشگاه زیست شناسی خوند و بعد معلم شد؟ برای معلم شدن حتما باید بریم دانشگاه تربیت معلم؟؟!

باسلام،اینجا فقط شرایط استخداموگفتین، اما راجع به اینه چجوری،وکجا باید ثبتنام کنیم چیزی نگفتین،من سالهاست درحسرت معلم شدن دارم میسوزم،مدرکم لیسانسه،

خواهشا جواب بدین

یعنی شما اینقدر بی حوصله مطالب را مرور میکنی؟ قشنگ لینک دادیم. گفتیم برای ثبت نام به کجا مراجعه کنید