عرضه بازی فکری استوژیت در فروشگاه اینترنتی کتابم کو

بعد از جالیز و دژ نوبت به بازی فکری استوژیت رسید

بازی فکری استوژیت 

"استوژیت" ترکیبی است از قدرت خلاقیت و ذهن‌خوانی! هر بازیکن در نوبتش براساس یکی از کارت‌های در دستش، کلمه‌ای را می‌گوید. بازیکنان دیگر باید با قدرت ذهن‌خوانی خود، کارت آن بازیکن را از میان کارت‌های دیگر بیابند.

                        برای اطلاعات بیشتر در مورد «بازی فکری استوژیت» اینجا کلیک کنید

 عرضه بازی فکری استوژیت در فروشگاه اینترنتی کتابم کو

قدرت تخیل و داستان گویی خود را توسط کارت های زیبا، عمیق و الهام بخش بازی، بیازمایید و با خلاقیت خود رقیبان را تحت تاثیر قرار دهید! در این‌ بازی فکری ، کارت‌هایی با تصاویری عمیق، الهام‌بخش و مسحورکننده، به طرز جذاب و شگفت‌انگیزی توانایی تفکر خلاقانه و قدرت شهود شما را می‌آزمایند. برای موفقیت در این بازی باید از استعداد، قدرت تخیل و ذهن‌خوانی، و تجربیات پیشین خود به گونه‌ای متفاوت بهره ببرید.

در واقع باید قدرت ذهن خوانی و تجربیات خود را بکار ببندید تا داستان دیگران را به درستی کشف کنید. در این راه از قصه ها و مثل ها کمک بگیرید. در پایان این رویاست که همچنان ادامه می یابد.

با کارت‌های خیال‌انگیز بازی فکری استوژیت ، و استفاده از کلمات، داستان‌ها، نمادها، اسطوره‌ها، شعر و … بازیکنان دیگر را تحت تاثیر قرار بدهید. ولی مراقب باشید! اگر همه بازیکنان کارت شما را پیدا کنند و یا هیچ بازیکنی نتواند کارت شما را بیابد، امتیازی نمی گیرید. درصورتی امتیاز بدست می آورید که عبارتتان، نه آنقدر واضح باشد و نه آنقدر دور از ذهن!

بازی فکری استوژیت از بازی های گروهی و دورهمی جذاب می باشد که بوسیله این بازی میتوانید لحظات بسیار خوبی را در کنار همدیگر مدت ها میتوانید بازی کنید.